Sigurna sam da se svatko tko prodaje, nudi ili samo očekuje pozitivne reakcije na svoje proizvode, usluge ili aktivnosti susreo barem jednom da je imao odličnu ideju, možda čak i odličnu realizaciju, ali je izostao očekivani interes kod ciljane publike. Primjerice, oduševili ste se idejom da podržite neki društveno koristan projekt ili ste ga i sami osmislili želeći na taj način učiniti iskorak u odnosu na konkurenciju, a sebi osigurati prepoznatljivost koja uz jedan takav projekt ide. Međutim, kada su se svjetla ugasila, posao odradio i kada su se počeli zbrajati učinci tada vam je možda oduševljenje splasnulo jer očekivali ste mnogo više medijske pozornosti, bolje reakcije na društvenim mrežama, veću prepoznatljivost u poslovnom okruženju, veći profit itd.
Odabir dobrog sadržaja, odnosno riječi, izraza i rečenica je drugi korak.
Treći je korak stvaranje realnog i pozitivnog odnosa prema komunikacijskoj situaciji u koju je poželjno ući s pretpostavkom da će se barem 50% iste razviti u skladu s našim stavom, na drugih 50 % možemo ili ne možemo utjecati budući da se tiče druge strane i njezinih zadatosti. No, ono što sigurno možemo jest u naših dobro pripremljenih 50% ostvariti bolje učinke nego što bi bili da je i naših 50% udjela nepripremljeno i stihijsko.
I, konačno, posljednji uvjet za bolje ostvarivanje ciljeva u komunikacijskom procesu jest autentična komunikacija. Ako istinski želimo ostvariti što bolji rezultat u, primjerice, onih naših 5 minuta na šalteru neke ustanove i ako uđemo u komunikacijsku situaciju s istinski otvorenim stavom i sviješću da u tom procesu ipak nismo sami, već u obzir uzimamo kao činjenicu da tu situaciju čini i druga strana mi smo već u jednoj od mnogih razina autentičnog stava koji će se onda provući i kroz sadržaj te način na koji taj sadržaj plasiramo. Isto će se dogoditi i kod primanja poruke druge strane. Kakva god ona bila, mi ćemo ju primiti s mnogo stabilnijim stavom koji onda neće rezultirati frustracijom i ljutnjom već određenom dozom razumijevanja i daljnjim traženjem rješenja.
O autentičnoj komunikaciji i stvaranju autentičnih sadržaja pisat ćemo još mnogo, mnogo puta s obzirom na to da se radi o jednom od osnovnih uvjeta za uvjerljivu i, zapravo – komunikaciju rezultata.
0 Comments